Am deschis. Promotii si discounturi

Meniu principal

Termice

Scule si unelte

Amenajari interioare

Mobila

Gradina

Auto

Decoratiuni

Electrocasnice

Electrice si iluminat

Gresie si faianta

Constructii

Sanitare

Iarna

Curatenie si menaj

Accesorii si feronerie pentru mobila

Returnarea produselor

Pentru produsele achiziționate de pe site-ul www.depozitulmax.ro, ai posibilitatea de a le returna, respectând termenii și condițiile stabilite, conform politicii interne și legislației în vigoare.
Politica de retur pentru magazinul online destinat persoanelor fizice
Prin intermediul acestei pagini, dorim să te informăm cu privire la drepturile și obligațiile noastre, precum și ale tale, în legătură cu returnarea produselor cumpărate online (de pe site-ul Depozitul MAX, SC YANIDA COM S.R.L.). Aceste aspecte sunt reglementate de dispozițiile O.U.G. 34/2014, cu modificările ulterioare, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
I. INFORMAȚII PRIVIND EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE CONFORM O.U.G. nr. 34/2014
Perioada legală de retragere este de 14 zile, cu respectarea condițiilor stipulate în Politica de retur pentru produsele achiziționate din magazinele Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L.).
1. DREPTUL DE RETRAGERE CONFORM O.U.G. 34/2014
1.1. Ai dreptul de a te retrage din contract, fără a fi necesar să motivezi retragerea, în termenul legal de 14 zile calendaristice, calculat din ziua în care:
• tu sau o parte terță, altă decât transportatorul, indicată de tine, intrați în posesia fizică a produselor, în cazul unui contract de vânzare-cumpărare;
• tu sau o parte terță, altă decât transportatorul, indicată de tine, intrați în posesia fizică a ultimului produs, în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singură comandă și livrate separat.
1.2. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne comunici decizia ta de a te retrage din prezentul contract prin una dintre următoarele modalități:
• Completarea formularului de retragere și trimiterea acestuia la adresa de e-mail suportclienti@depozitulmax.ro;
• Trimiterea formularului prin poștă la sediul social al Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L.), folosind formularul disponibil A I C I;
• Transmiterea, prin modalitatea aleasă de tine, a unei declarații clare (de exemplu, o scrisoare sau un e-mail) prin care îți exprimi intenția de retragere din contract.
Indiferent de situație, odată ce ne comunici declarația clară sau ne trimiți formularul completat corespunzător, fie prin poștă, fie la adresa de e-mail menționată, îți vom confirma primirea acestuia prin e-mail, la adresa pe care ne-ai furnizat-o la momentul efectuării comenzii. Utilizarea formularului menționat nu este obligatorie, ci reprezintă o recomandare pentru desfășurarea în condiții optime a procedurii de retur.
2. CONSECINȚELE RETRAGERII
2.1. Vei fi responsabil pentru costurile asociate returnării produselor, cu excepția cazului în care returul este datorat unei erori din partea Depozitului MAX (SC YANIDA COM S.R.L).
2.2. Este necesar să ne expediezi produsele sau să le înmânezi direct la cel mai apropiat magazin, în termen de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia de retragere. Termenul va fi considerat respectat dacă produsele sunt returnate sau predate în magazinele noastre înainte de expirarea celor 14 zile de la comunicarea deciziei de retragere.
2.3. Îți vom rambursa sumele datorate (în conformitate cu OUG 34/2014) fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la momentul în care am fost informați cu privire la decizia ta de a te retrage din contract.
2.4. Rambursarea poate fi amânată până la data la care primim produsele înapoi sau până când ne furnizezi dovada că ai trimis produsele înapoi, având valabilă data cea mai apropiată.
3. ASPECTE PRIVIND RAMBURSAREA SUMELOR ÎN CAZUL RETRAGERII
3.1. Rambursarea se va efectua folosind aceeași metodă de plată utilizată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ai convenit explicit o altă modalitate de rambursare; în orice situație, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a acestei rambursări.
3.2. Restituirea sumelor încasate se va face astfel:
• Prin virament bancar, pentru produsele achitate cu cardul bancar și/sau prin ordin de plată (în cazul în care returul este solicitat la o dată ulterioară vânzării);
• Prin solicitarea către bancă a anulării sau refacerii tranzacției, în cazul în care plata a fost efectuată cu card bancar (dacă produsele sunt returnate în aceeași zi în care s-a efectuat plata).
4. EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
4.1. Următoarele produse sunt exceptate de la dreptul de retragere:
• Produsele fabricate conform specificațiilor tale sau personalizate în mod clar (de exemplu, produsele care au beneficiat de alte servicii, cum ar fi mixarea vopselelor);
• Produsele care sunt susceptibile de a se deteriora sau au termen de valabilitate scurt;
• Produsele de îngrijire personală/uz corporal și dispozitivele medicale, care nu pot fi returnate (sigilate și în starea în care au fost livrate) din motive de protecție a sănătății sau de igienă (de exemplu, saltele);
• Produsele care, după livrare, din cauza naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;
• Produse sigilate care au fost desigilate după livrare.
4.2. Conform prevederilor art. 14 din Directiva 2011/83/UE, te informăm că, în cazul în care îți exerciți dreptul de retragere după utilizarea bunului într-o măsură care depășește limita necesară pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și modului de funcționare al acestuia, vei fi responsabil pentru orice diminuare a valorii bunului. Pentru a determina natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor, va trebui să le manipulezi și să le inspectezi în aceeași manieră în care ți-ar fi permis să o faci într-un magazin. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, îți recomandăm să inspectezi bunul cu atenția necesară.
4.3. Ca recomandare, pentru a asigura desfășurarea optimă a procedurii de retur și soluționarea rapidă a cererii tale, te rugăm să ai în vedere condițiile de acceptare pentru returul produselor, așa cum sunt stipulate în politica noastră internă de retur.
4.4. De asemenea, ca recomandare, te rugăm să te asiguri că produsele sunt returnate exclusiv în ambalajul original, însoțite de factura fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și de documentația aferentă (fișe tehnice, manuale de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau conformitate).
II. ASPECTE GENERALE PRIVIND RETURUL PRODUSELOR
1. Ai posibilitatea de a solicita un produs care să corespundă calității și prețului celor comandate și returnate.
2. Dacă produsele sunt livrate prin intermediul curierului, este recomandat să refuzi primirea coletelor al căror ambalaj prezintă deformări sau deteriorări. Acest lucru va simplifica formalitățile de retur și va reduce timpul necesar pentru înlocuirea produsului.
3. Comunicarea cu tine se va desfășura în scris, utilizând adresa de e-mail de la care a fost efectuată comanda inițială.
4. Livrarea standard oferită de Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) este reprezentată de opțiunea prin care cumpărătorul își ridică personal marfa din magazin, alegând opțiunea „Rezervare în magazin” în cadrul procesului de comandă.
5. În cazul în care produsele sunt livrate exclusiv prin curier (pentru cele disponibile doar online), metoda standard de livrare va fi livrarea prin curier.
6. Este recomandat ca returul produselor să fie realizat în magazinele Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L), în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai manifestat intenția de retragere din contract.
7. În cazul în care produsele sunt parte a unui pachet promoțional, acesta trebuie returnat în întregime, exact așa cum a fost achiziționat.
• Pentru informații suplimentare legate de returul produselor, poți trimite o solicitare prin intermediul formularului de contact sau pe adresa de e-mail suportclienti@depozitulmax.ro.
• Atenție! Costurile serviciului de curierat nu sunt returnabile.
III. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) prelucrează datele cu caracter personal conform reglementărilor legale, în scopul:
• executării contractului încheiat cu tine, inclusiv pentru returnarea produselor sau restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, în conformitate cu prevederile legale și condițiile menționate anterior;
• conformării cu normele și reglementările legale.
Dacă nu există neconformități și produsele respectă toate condițiile de retur menționate, angajații Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) vor întocmi documentele financiar-contabile necesare, conform prevederilor legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele personale necesare pentru elaborarea acestor documente includ: nume, prenume, adresă, cont bancar, dacă este cazul.
Dacă nu dorești să furnizezi aceste informații, returul produselor nu va fi posibil, chiar dacă acestea respectă condițiile de retur prezentate, deoarece nu ne putem conforma legislației fiscale în vigoare.
Politica de returnare a produselor pentru persoanele juridice la magazinul online Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) oferă clienților săi opțiunea de a returna produsele conform politicii interne și legislației aplicabile. Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) își rezervă dreptul de a refuza returnarea produselor în cazul în care criteriile de retur nu sunt complet respectate.
SERVICIUL DE RETUR
Condițiile de returnare pentru persoanele juridice sunt cele stipulate în politica de retur aplicabilă magazinelor fizice.
RESTITUIREA SUMELOR DIN RETUR SE FACE DUPĂ CUM URMEAZĂ:
• Prin virament bancar pentru plățile realizate prin intermediul băncii (ordini de plată), inclusiv pentru cele efectuate cu card bancar, în situația în care returul este solicitat după data vânzării.
• Prin transmiterea unei solicitări de anulare/refacere a tranzacției către bancă, în cazul în care plata a fost efectuată cu card bancar (în situațiile în care produsele sunt returnate în aceeași zi în care s-a realizat plata sau în cazurile în care produsele au fost achiziționate printr-un plan de plată în rate - utilizând un card de credit).
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) prelucrează datele cu caracter personal ale reprezentanților legali, împuterniciților și persoanelor de contact ale partenerilor contractuali, conform reglementărilor legale, pentru următoarele scopuri:
• Executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și procesul de returnare a produselor și restituirea sumelor, în conformitate cu legislația și condițiile menționate anterior.
• Conformarea cu reglementările legale.
În absența neconformităților și dacă produsele respectă toate condițiile de retur specificate, angajații Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) vor întocmi documentele financiar-contabile corespunzătoare, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare pentru întocmirea acestor documente includ: nume, prenume, semnătură, număr de telefon și adresă de e-mail, după caz. Vom utiliza datele cu caracter personal exclusiv în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile și contactării dumneavoastră pentru soluționarea returului, conform reglementărilor legale în vigoare.
Nota de informare referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal este disponibilă pentru consultare în orice magazin fizic al Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L), la intrarea în magazin (Biroul Informații), și poate fi accesată online la următorul link: [Adăugare link cu GDPR].
Politica de retur în magazine fizice pentru persoane fizice și juridice
Această politică se aplică în cazul în care produsele sunt returnate în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data achiziției și dacă sunt respectate cumulativ următoarele condiții:
• Este necesar să se prezinte în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care atestă achiziționarea produselor, împreună cu documentele însoțitoare;
• Produsele trebuie să fie sigilate, returnate în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură), având toate accesoriile și eticheta intacte;
• Este obligatoriu ca produsele returnate să fie în stare de funcționare, fără urme de utilizare, deteriorare sau lovire;
• Produsele returnate trebuie să fie în stoc și din același lot;
• Produsele nu pot face parte din categoria celor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu, articole de îngrijire personală), cu excepția cazului în care sunt încă sigilate;
• Produsele trebuie să fie returnate în unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac etc.);
• Dacă produsele au fost achiziționate sub formă de pachet promoțional, este necesar să se returneze întreg pachetul, așa cum a fost cumpărat.
Nu se acceptă returnarea sau înlocuirea decât din motive de conformitate a următoarelor produse/game de produse:
• Acumulatori, becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii și încărcătoare (dacă produsele nu sunt ambalate/sigilate);
• Produse care nu pot fi returnate din motive de igienă, comercializate fără ambalaj sau desigilate din ambalajul original (ex. perdea de duș, perie de toaletă, saltele);
• Produse personalizate la cererea clientului, conform specificațiilor acestuia;
• Plante și produse complementare (îngrășăminte pentru plante, pământ, erbicide, insecticide și alte produse de combatere a dăunătorilor);
• Produse care au beneficiat de un alt serviciu, cum ar fi: mixarea vopselelor, debitarea, comenzi speciale, livrarea materialelor grele;
• Produse care nu se încadrează în termenul de valabilitate/expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor prevăzute în perioada de valabilitate;
• Consumabile și accesorii sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, termometre etc.) pot fi returnate doar dacă sunt sigilate;
• Uleiuri și aditivi auto.
Returnarea produselor folosite sau asupra cărora s-au efectuat intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, precum și produsele care nu au toate accesoriile incluse nu este acceptată.
Nota 1: Nu se acceptă returul produselor achiziționate cu „Cardul de energie”.
Nota 2: Nu se acceptă returul produselor din categoria „Produs expunere îndelungată”.
Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va realiza astfel:
• În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015); în caz contrar, suma va fi restituită prin bancă.
• Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
• Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (dacă produsele sunt returnate în aceeași zi în care a fost efectuată plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
Pentru produsele achiziționate cu bonuri/carduri cadou/tichete sociale, returul este acceptat doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărui valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.
Prevederile acestei politici nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:
• Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse și garanții asociate – pentru produsele acoperite de garanție și neconformitatea acestora;
• Dreptului de a renunța la produse, conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.
Prelucrarea datelor cu caracter personal:
Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) prelucrează date cu caracter personal conform prevederilor legale pentru:
• Executarea contractului încheiat cu tine, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
• Conformarea cu normele și reglementările legale.
Dacă nu există neconformități și produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații Depozitul MAX (SC YANIDA COM S.R.L) vor întocmi documentele financiar-contabile necesare, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor menționate se referă la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz.
Datele cu caracter personal vor fi utilizate pentru întocmirea documentelor financiar-contabile, conform legislației în vigoare. În cazul în care nu dorești să furnizezi aceste date, returnarea produselor nu va fi posibilă, chiar dacă se încadrează în condițiile de retur menționate mai sus, deoarece nu ne putem conforma legislației fiscale.


Vrei sa primesti noutati si promotii?

Inscrie-te la newsletter.

Ne pasa de datele tale personale. Citeste politica de protectie a datelor.